“Bazı insanlar karanlık bir mağarada, doğdukları günden beri mağaranın kapısına arkaları dönük olarak oturmaya mahkûmdurlar. Başlarını da arkaya çeviremeyen bu insanlar, mağaranın kapısından içeri giren ışığın aydınlattığı karşı duvarda, kapının önünden geçen başka insanların ve taşıdıkları şeylerin gölgelerini izlemektedirler. İçlerinden biri kurtulur ve dışarı çıkıp gölgelerin asıl kaynağını görür ve tekrar içeri girip gördüklerini anlatmaya başlar ama içerdekileri, duvarda gördüklerinin zâhiri olduğuna ve gerçeğin mağaranın dışında cereyan etmekte olduğuna inandırması imkânsızdır.”
“Mağara benzetmesi”/PLATON
Değerli yol arkadaşlarım, dostlarım,
Seminerin bütününe yönelik değerlendirmelerinizi bekliyoruz. Bize ışık tutun.
Yolunuz açık, önünüz ışık olsun...
Bugün İşlenen Konular:
Eğitim Teknolojisi Yatırımları: İdealize etme, Planlama, Uygulama ve Örnekler
Eylem Planı: Planlama ve Fatih Projesi Uygulamalarında Olası Risklerin Önlenmesi
Proje Bazlı Eylem Planının Oluşturulması ve Paylaşılması,
Forumdan Sonuç Çıkarmak ve Forum Deneyiminin Genel Değerlendirmesi
Eylem Planı: Planlama ve Fatih Projesi Uygulamalarında Olası Risklerin Önlenmesi
Proje Bazlı Eylem Planının Oluşturulması ve Paylaşılması,
Forumdan Sonuç Çıkarmak ve Forum Deneyiminin Genel Değerlendirmesi


4 yorum:
Seminer içeriği için söyleyeceklerimi günlük yorumlarımda söyledim, gerçekten benim açımdan çok faydalı bir çalışmaydı. Ama daha benim için daha anlamlı ve önemli göstergeleri vardı bu kursun. Öncelikle iki öğretim görevlisinin de derslerde sınıftan çıkmadan birbirlerine destek olmaları mükemmel bir davranış. ayrıca kurs öncesi maillerle kursa hazırlama süreci harika bir çalışma. Aynı zamanda kurs öncesi telefonla arayarak bilgi verilmesi çok güzel hareket. Ekip ruhu yada biz kavramı mı? İşte eğitim görevlileri bu konuda çok güzel bir örnek. Eksik, gedik işler olabilir. Bu kadar yetişkini bir arada ve 6-7 saat canlı tutmak kolay değil. Ancak ben hiç sıkılmadım. Çok güzel ve kaliteli 18 kişi ile birlikte olmak benim için çok zevkli ve umut verici idi. Heyacanım tazelendi. Kursiyerlerin kariyer çeşitlendirmesi ise son derece isabetli idi. Hakkınızı helal edin. Açacağım kursa kadar görüşürmütüz bilemem ama şimdiden esen kalın. Mehmet Sadık SELÇUK
Herkese Teşekkür ediyoyum.Bilgilendim.Yapılan çalışmalarla ilgili beynimde kıvılcımlar oluştu,yararlanmaya çalışacağım.Herkes harikaydı.Herkesi gözlemledim,içimizde deryalar vardı.Başka zamanlarda ve başka mekanlarda karşılaşmak diliğiyle....Herkesi Gaziantepe beklerim...
Davut DAŞ-Gaziantep
Özellikle konferans salonundaki sunumları çok beğendim. Gerçekten oraya gelenlerin lider kişiler olduğunu, mikrofonu aldıklarında düzgün cümlelerle kendilerini ifade ettiklerini gördüm. Ayrıca final etkinliğimiz, müzik eşliğinde çalışmalar güzeldi. Evet genel olarak şunu söyleyebilirim Farklı bir hizmet içi eğitim idi. Herkese çok teşekkür eder, en kısa zamanda Şanlıurfa'ya beklerim,,Sevgiler,,, Serkan KURT
merhaba, geç oldu ama son gün yorumunu yazayım dedim. Kurs gerçekten öğretici ve ufuk açıcı oldu. öğreticilerimiz. yetenekli, dinamik, güven verici,iletişim becerileri yüksek profile sahiptiler. üzerimizdeki ölü toprağını silkeledik diyebilirim. Artık çabalarımız ve kapasitemiz ölçüsünde teknolojik araçları hayatımıza kullanabileceğiz . sevgi ve saygılarımla hoşçakalın
Yorum Gönder