“... Asla unutulmamalıdır ki, kalıcı bir teknoloji performansı kazanılmasında, ithal teknoloji, hiçbir biçimde, ülkenin kendisinin, sağlam bir bilim temeli ile belirli bir inovasyon kapasitesine sahip bulunmasının yerini tutamaz. Önem verilmesi gereken husus, yaparak öğrenme ve araştırarak öğrenme yoluyla, ‘know-how’ın özümsenmesidir. [bilgiye erişimdir]” OECD
Bugün İşlenen Konular:
Bugün İşlenen Konular:
- Blog ve Wiki Oluşturma : Yönetimi, Yayınlanması.
- ISTE Standartlarını Gözden Geçirmek


9 yorum:
Teknoloji adına, WİKİ konusunda epeyce bilgi öğrendiğime inanıyorum. Bu bilgileri nerede, nasıl kullanacağıma dair çalışmaları eylem planında uygulamaya çalışacağız. Beklenmedik sebeplarden ötürü geziye katılamadım üzgünüm.
Bugünün yorumunu kesinlikle gezi etkinliğini de katarak yapmak gerekir diyorum. Mesleğe başladığımda çok sevdiğim bir Müfettiş abim (grup başkanım) bana; kesinlikle sabırlı olmalısın.Sakın acele etme, sabret. Bunu bugün daha iyi anladım. Derste Wiki-Blog çalışmaları yaptık. Bunlar artık deneme yanılma ve kullanılarak geliştirilebilecek konular. Gezi etkinliği ise çok güzeldi. Ne diyeyim her şey çok güzel. Aslında bazen güzel de olmasa diyorum.Ayrılması zor oluyor sonra. Ama yeni arkadaşlar ekledim hayatıma,, en büyük kazanç bu aslında,,,Sevgiler herkese
merhaba, güzel ve yeni uygulamalardan haberdar olduk. somut ve elle tutulur bir konuydu. Gerisi bize, sabrımıza, çabamıza ve kapasitemşze kalmış sanırım
sevgi ve selamlar
Bugün wikispaces ve blog uygulamaları hakkında uygulama çalışmaları yaptık. Yenİ faydalı linkler öğrendik bunları kullanmaya çalışacağız..
Merhaba;bugün yapılan çalışmalardan özellikle blog uygulamaları benim için çok ilgi çekiçi ve faydalı oldu.Bütün arkadaşlra SELAMLAR...
Çalışmalar her gün daha güzele gidiyor.Bloglar ve wikiler hazırlama çalışmaları zevkliydi.Ama en güzeli Lamas Kanyonu idi.Adnan Hocanın Kayalara tırmanması harikaydı.İstersen Hocam bir daha deneme ben çok korktum.Pervin Hanım beni şaşırtmaya devam ediyor.Pervin Hanım bir derya olduğunu geç fark ettim.Konulara hakimliği,liderliği,insancıllığı beni çok etkiledi.Başka zamanlarda,başka yerlerde faydalanmak dileğiyle…
Davut DAŞ-Gaziantep
Stratejik eylem planının sunumu güzeldi. Arkadaşlar güzel çıkarımlarda bulundular. Öğretim görevlileri yine harikaydı. Güzel çalıştılar. Kurs süresince harcanan emeğe sonsuz teşekkürler. Öğretim görevlilerimiz 1-Kurs başında bireylerin hazır bulunuşluk düzeylerini belirlerse, 2-Türk insanının yapısını daha iyi irdelerlerse, 3- Kurs programını gözden geçirip gerekli sadeleştirilmeleri yaparlarsa başarıları daha da artacaktır.
Web 2.0 araçları ve uygulamalar gerçekten çok faydalı. Ama her şeyi yerinde ve etkin kullanmak her şeyden önemli. İşi doğru yapmak değil doğru işi yapmak liderlerin özelliğidir bence. Bu grubun da doğru işler yapacağına inanıyorum. Duvarlar her gün yeni bir çalışma ile doluyır. Anlayan için çok güzel ip uçları var asılı metinlerde. İnşallah ben de anlayanlardan olurum. Mehmet Sadık SELÇUK
Wiki ve bloglar oluşturmayı öğrendik. Faydalı geçtiğine inanıyorum. Gün sonunda düzenlenen gezi çok güzeldi.
Yorum Gönder