1.Gün



  Bilmek Egemen Olmaktır!.. Francis Bacon




 Bugün İşlenecek  Konular:
  • Dünyada ve Türkiyede Eğitim Teknolojileri.
  • Teknoloji Uygulamalarında Hedefler ve Eğitim Liderlerinin Rolü.
  • Türkiye’de Eğitim Teknolojisi Yatırımları ve Fatih Projesi
  • Fatih Projesi Örneğinde Planlama: Kişisel Eylem Planının Gözden Geçirilmesi
  • Tanışma ve Başarı Hikayeleri.

16 yorum:

merhabalar,
yoğun ve yorucu bir günün ardından, odama yeni ulaşabilmişken günün değerlendirmesini yapmak için bilgisayarın başındayım..keyifli bir gün geçirdim kurs ilerledikçe daha da güzelleşeceği kanısındayım, bugün konuların bazen çok dağılması beni açıkcası biraz rahatsız etti, sanırım kurs başlığının forum olmasından kaynaklı:)enerjik ve samimi bir grup olduğumuzu düşünüyorum, yarın görüşmek üzere..sevgilerimle

Doğrusu buraya gelirken ilk günden grupla ve eğitimcilerle bu kadar çabuk kaynaşacağımızı düşünmemiştim. 1. günün sonunda sanki grup arkadaşları ile yıllarca tanışıyormuş gibi kaynaşmanın mutluluğu içindeyim ve seminer bittiğinde şimdiden çok şey kazanacağımı biliyorum. Kemal KOÇKAYA

Bu seminere bilgisayar ve internet ile ilgili bilgi ve becerilerimi geliştirmek amacıyla başvurmuştum. Ancak içeriğin böyle olmadığını gördüm. İlk günkü tanışma faslı ve fikir alışverişi grupta iyi bir sinerji oluşturdu. Bundan sonraki günlerde teknolojiyi eğitimde daha etkili nasıl kullanabileğimiz üzerine yoğunalşmamız gerektiğini düşünüyorum.

Teknoloji ve Liderlik Formu Programı Kursunun birinci günü değerli eğitim yöneticisi hocalarım Adnan YAZGI ve Pelin Hanım sayesinde çok verimli geçti. Bu seminerlere geliş amacım farlı konular öğrenip,öğrendiğim konuları İlimdeki eğitim camiasındaki arkadaşlarıma aktarmaktı.Bu kurslarda bu bilgileri alıyor olmak beni sevindirdi.Diğer taraftan değişik İllerden farklı arkadaşları tanımak, bu arkadaşlarla farlı konuları paylaşmak,tartışmak bize bu kursun kazandırdığı artılar olsa gerek…Bugünlük bu kadar…

Form ve forum kavramları farkı, yetişkin eğitimi,8-17 mesaisi,şanssızlık ve alt tabaka bugün için tartıştığımız ve öğrendiğimiz kavramlardı... Şaka bir tarafa nasıl seçildi bilmiyorum ama çok samimi, heterojen, verimli ve kaliteli bir grupla bir arada olduğumu düşünüyorum. Eğitim görevlisi Pervin hanımın tanışma faslından sonra 16 değişik memnuniyet bildirisi beni çok etkiledi. Öğrencilerin yeteneklerine göre değilde velilerin ihtiyaçlarına göre okul ve alanlara sadece bizim ülkemizde değil, tüm dünyada bir sorun olduğunu gösteren video da beni çok etkiledi. Adnan beyin kararlılığı da günün sonuna damgasını vurdu diye düşünüyorum. İlk gün bana şunu açıkça gösterdi ki buradan çok şey öğrenerek ve çok iyi dostlar edinmiş olarak ayrılacağım.

Bugün ilk günümüzdü. Katılımcı arkadaşların hepsi sıcak ve deneyimliler. Hepsinden öğreneceğim çok şeyler olduğuna inanıyorum. Güzel içten bir tartışma ortam oluşmasını sağlayan Sayın öğretim görevlileri Adnan Bey ve Pervin Hanımla tanışmaktan çok mutlu oldum. Pervin Hanımın yorumlarına sadece saygı duymakla beraber ayrı ayrı iltifatlarla süslediği tümcelerle tek tek selamlayarak tanışmasında sergilediği edim tek kelime ile etkileyici idi. Ve hep tebessümle hatırlayacağım Sayın Mehmet Hadi Beye bol şanslar diliyorum…

Yoğun bir haftanın ve yorucu bir gece yolculuğunun ardından, derste kendimi buldum. Benim açımdan pek verimli olmadı. Son etkinliğin dışında pasif durumda kaldık, Son etkinlikle birlikte kursiyer arkadaşları ve eğitim görevlilerimizi tanıma fırsatı yakaladık. Kursun daha verimli geçeceğine inanmaya başladım,,,, Tülay ZENGİN

Birinci gün için kaynaşma ve tanışma etkinliklerini çok beğendim. Özellikle bizim aktif olduğumuz paylaşımda bulunduğumuz ve hatta kursiyerler olarak şakalaştığımız zamanlar, daha keyifli idi. Umarım bunu bütün günlere yayar ve güzel bir seminer anısı ile buradan ayrılırız,,, Gönlünüze sağlık,,, Serkan KURT

Bizler sistemdeki aksaklıklara karşı duyarlı olan ve çözüm bulmada üzerimize düşeni yapmaya hazır eğitimciler olarak, bugün başlayan teknoloji ve liderlik forumu kursu ile teknolojiyi daha etkin ve bilinçli kullanma yolunda başarılı olacağımıza inanıyorum. Bu süreç içerisinde kazandıklarımızı meslektaşlarımızla paylaşarak sorunların çözümüne katkıda bulunacağımız inancındayım.

Merhaba
Teknoloji ve liderlik forumu kursunda birinci günümüzü tamamladık. İçeriğinin farkında olmadan katıldığımız bu kursun içeriğini ve hedeflerini anlamaya başladıkça gerekli yerinde ve doğru yerde bulunduğumu farkettim. Kurs öğreticileri, konuştuklarının farkında, içerikle ilgili bilgilendirme ve hedeflerle ilgili uyaranları doğru kullanarak kursiyerlerin dikkatlerini çekebilmiş ve sürdürebilmişti. Programın ciddiyeti konusunda şüphem kalmamamıştı. Çünkü bir çok kurs sadece açılmış olmak için açılmış olabiliyordu. Sanırım bu kurs onlardan biri olmayacaktı. Meslekte 20 yıla yaklaşan çalışmadan sonra gerçekten yeni olarak nitelendirebileceğim ayakları yere basan, son noktada ne elde edebileceği konusunda sağlam akıl yürütmelere dayanan bir kurs ve kurs öğreticileri ile birlikteydik. Kursun bizim gibi meslekte artık yıllarının almış sayılabilecek kişiler için teknolojiye anlamlı bir davet olduğunu düşündüm. Somut içerik ve sonuçlarla kurs sonunda farklı bir bakış açısı elde edebilmeyi umuyorum. Doğrusu bu umudun sebebi kurs öğreticilerinin de vizyon sahibi olduğu ve buna olan inançlarını hissettirebilmelerinden kaynaklanmış olabilir. Kurs sonundaki tanışma etkinliğimiz bana psikolojik rahatsızlığı olan kişilere uygulanan grup terapilerini hatırlattı. İçten, samimi ve hoş bir etkinlik yaptığımızı hissettim. Kurs öğeticilerinin zihinlerinin diri olması ve uzun süren saatlerde dağınık bir uygulama görmemiş olmak beni sevindirdi. Tabiki birinci gün için. Sevgi ve saygılarımla.
Nail ÜZEN

Bu arada hadi beye bol şanslar dilemek istiyorum. Aslında Hadi beyin şanssız olduğunu düşünmüyorum. Sadece istediği ve beklediği sonuçlara ulaşırken herkesten farklı yol araçlar kullanmak zorunda kalmış diye düşünüyorum. Bol şanslar Hadi Bey.
Nail ÜZEN

Teknoloji ve Liderlik Forumunun birinci gününde öncelikli olarak kursiyerlerin birbirlerini ve eğitim görevlilerinin tanımalarının "BİZ" olma konusunda önemli olduğunu düşünüyor,geçte olsa tanıştığımız Lider ve eğitim yöneticisi arkadaşlarıma SELAMLAR,SAYGILAR...

Adem YILMAZ
Çok zor başlayan bir günün sonunda neşeli bir final yapabildik. Kötü gideceğini düşündüğüm bu forumun tecrübelerin paylaşılacağı bir ortama dünüşmesi bana çok şeyler katabilir. Bu düşünce içerisindeyim. Yi ki bu seminere katıldım diyeceğim gibi geliyor bana..

Teknoloji ve Liderlik Forumunda 1. günün sonunda yorulduk. Dünyada ve Türkiyede Eğitim Teknolojileri ve Fatih Projesi ana konularımızdı.

Kurs öncesi kursiyerlere kursun işleyişi ve yapılacak işlemlerle ilgili ileti gönderilmesi, bilgisayarların gruplara göre paylaşılması takdire değerdir. Öğretim görevlileri ilk derste kursun amacı ile ilgili gerekli açıklamalarda bulunmuşlardır. Ders işlenişlerinde kursiyerlerin görüşleri önemsenmiştir. Bilgi aktarımı yerine buluş yöntemi önemsenmiş, farklı görüşlere değer verilmiştir. İşbirliğine dayalı öğrenmenin benimsenmesi başarıyı artıracaktır. Güncay KALAY

1.gün. İlk seminerde zihnimde flu kalan bilgiler kafamda netleşmeye başladı.Daha deneyimli arkadaşlarla yaptığım sohbetler bana çok şey kattı .

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More